كاش


كسي هوامو نداره

گاهي وقتا يه گوشه كز ميكنم و ميگم يعني تنهاتر از منم هست

كاش بودي تا دلم تنها نبود

تا اسير قصه و غم ها نبود

كاش بوي تا فقط باور كني

بي تو هرگز زندگي زيبا نبود....

 

 

منو تنها گذاشتي دقيقا همون وقتي كه من خيليا رو به خاطرت رد كردم

گلم منتي به تو نيست

من شرمنده ي احساسم نيستم

ولي تو جواب دلمو چي ميدي

روت ميشه بگي من يه دروغ گو ام؟

تو كه هميشه ميگفتي من پشتتم

نميخوام

اين بار روبه روم بايست

از پشت خوب خنجر ميزني

كاش به جاي قلبم چشمامو نشونه ميگرفتي

بانگاه سردت يخ ميزنم



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت19:28---30 آبان 1391
سلام آجی ...خوبی ؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 30 / 8 / 1391برچسب:,ساعت12:55توسط sheyda | |